Friday 16 May 2014

Biskut Crunch Oat Chocolate Echo

Biskut Crunch Oat Chocolate Echo | Kini orang dok sibuk dengan dengan biskut Oat yang lazat... Saya yakin biskut Oat akan menjadi hidangan biskut raya pilihan tahun nie. Sesiapa uang berniaga biskut raya pastikan biskut Oat ni salah satu biskut raya yang ditawrakan kepada pelanggan. Pasti masyuk!!!.... :)

Bagi mereka yang meminati biskut Oat, berikut adalah pilihan untuk mendapat biskut Oat yang sedap dan yang paling penting MURAH....

Kredit to Jaakechik


*************



Banyaknyaaa keywords masuk ke blog aku dengan tajuk  : Kat Mana Nak Beli Biskut Oat Yang Murah. okey... ni aku nak citer... aku dah jumpa biskut oat yang murah ni, RM8.50 sahaja. tak perlu ke Mydin, tak perlu ke kedai borong, aku beli kat kedai runcit biasa je pung.... sila percaya okey.. RM8.50 sahaja...

Sejak aku post entry pasal Biskut Oat Choco Twinfish dulu, ramai ler duk PM aku di FB, diorang tanya "Akak jual biskut oat ke, saya nak beli.." adehh... pening jap aku baca.. bila masa aku tulis aku jual biskut lak...? adoiyai... aku tak jual ler.. aku share aje...



Biskut Crunch Oat | Info | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa



Aku saja je nak share ngan korang pasal harga biskut oat ni yer. aku tak jual biskut ni. jangan korang PM aku lakk... aku beli untuk makan sendiri jer ni. beli 1 pek buh dalam laci office... sedappp wooo... krupp krapp krupp krappp bunyi dia bila kita kunyah... alas perut di kala lambat makan... hehehe....



Biskut Crunch Oat | Info | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa



Biskut Oat ni kalau beli online memang orang akan letak harga mahal RM12-14 sebungkus. dah tu kena add on kos postage lagi RM6. kan dah mencecah RM20 tu? sangat rugi maaa.....



Biskut Crunch Oat | Info | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa


Fyi, biskut oat ni ada banyak brand tau... nampak sama jer, tapi tekstur dia lain. ada yang rangup gilerrrr.. ada yang rangup biasa-biasa... ada yang manis dan ada yang kurang manis... pastu pulak bukan setakat yg dalam plastik, yg dalam kotak pun adooo... harga? harga tetap sama, RM8.50.

Dan bagi tekak aku, Biskut Oat Choco brand Twinfish yang aku beli dulu lebih sedap dari Biskut Crunch Oat Chocolate brand Echo yang aku baru beli ni... nampak sama, tapi rasa tetap ada beza sikit tang rangup dan manis dia... apapun tepuk dada tanya selera!!

1 comment:

  1. Hamboii kak jaaa. Ekekekeke. Biskut ni memangs edap pun. Ena jadi ketagih makan benda ni. Masih ada lagi sebungkus kat rumah. Kalau dah habis, nak order lagi. Terbaikkk!

    ReplyDelete

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...