Monday 20 January 2014

Tips Untuk Mendapatkan Anak Lelaki Atau Perempuan?

 


"Semua ini hanya usaha, Allah S.W.T jua yang menentukan. Mana yang baik diikuti, mana yang buruk ditinggalkan. Manusia ada akal, manusia berfikir, manusia bertindak berdasarkan akal... "


Berikut adalah tips bagaimana anda berusaha mendapatkan jantina anak seperti yang diidamkan oleh pasangan yang telah berkahwin.
  1. Waktunya: Pada masa subur isteri kerana pada masa itu sel kelamin wanita dapat dibuahi sel kelamin lelaki. 
  2. Caranya: Lakukan persetubuhan dgn sebaik-baik dan sempurna. Setelah selesai, isteri hendaklah tidur miring sampai bangun pagi. Jangan tidur telentang supaya letak air mani jatuh miring. 
  3. Hasilnya: Bila ingin anak lelaki, miring ke kanan dan jika ingin anak perempuan miring ke kiri.
Ada teori lain, satu pendapat daripada Dr. M. Zaky Syafi'i Beyk dari Iskandariah (Mesir) yang menyatakan dalam bukunya "Al Azmatus Zaujiyah wa'ilajuha" -"Berilah isteri makan vitamin B semenjak mula hamil hingga 8 bulan setiap hari 3 kali - 2 biji sekali. Memakan vitamin B akan menambah kesihatan dan kesuburan apalagi bagi ibu yang mengandung. Bila isteri makan vitamin B sebagai penambah zat makanannya yang biasa setiap hari, maka bayi yang akan lahir kelak, Insya Allah lelaki. 
Teori ini amat praktikal dan mudah dilakukan. Ianya bergantung kepada kita. Hasilnya akan dapat dirasai apabila telah mencuba.
Sekali lagi diingatkan, teori ini juga merupakan daya usaha dalam mencari sesuatu yang diingini,namun hasilnya di luar batas kemampuan manusia. Semuanya ditentukan Allah SWT. Namun kita digalakkan berikhtiar.
 Jika anda berminat untuk mendapatkan set Vitamin B Complex Shaklee, sila hubungi saya segera dan dapatkannya dengan harga istimewa.


Juga dapatkan tips dan produk bagi set kehamilan, set kesuburan dan set keintiman suami isteri.



No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...