Monday 9 June 2014

Tambah Selera Makan - Meal Shake

Tambah Selera Makan | Meal Shake | Semalam saya telah mendapat 1 lagi perkhabaran gembira dari pelanggan saya yang juga merupakan kawan lama ketika di sekolah menengah dahulu. Beliau mempunyai seorang anak lelaki yang mempunyai masalah selera makan. Pelbagai produk telah beliau cuba tetapi hasilnya amat mengecewakan.

Pada hari Khamis, 29/05/2014, beliau menghubungi saya untuk mendapatkan produk Meal Shake Shaklee. Beliau tertarik dengan promo yang saya buat tentang anak saya Dhahir dan Daris. Pada sebelah malamnya saya dan suami terus menghantar produk Meal Shake ini kepada beliau.

Setelah 4 hari anaknya mengambil produk Meal Shake sebagai makanan tambahan, beliau amat "tak puas hati" dengan hasil yang diperolehi :(

Eh kenapa pulak kawan saya ni tidak puas hati.... saya pun dah cuakla pada mulanya, bila saya tanya balik... rupanya dia tidak puas hati sebab anak dia dah mula minta makan je... Ha... Ha... Ha... buat suspen je......


Berikut adalah testimonial kawan saya tersebut :


Tambah Selera Makan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa




Begitulah kesan daripada pengambilan Meal Shake. Bukan sahaja menambah selera kepada anak-anak kita malah memberi zat-zat yang penting untuk tumbesaran mereka. Bila anak kita rajin makan, badan pun akan sihat, bila badan sihat barulah mereka beroleh minda yang sihat dan pintar... tak gitu?.... Hi!... Hi!... Hi!...

Jika anda berminat dengan produk ini, sila hubungi saya segera untuk dapatkan keterangan lanjut atau untuk membuat tempahan.
 
****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 (sms/Whatsapp) atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...