Sunday 8 June 2014

Set Kesuburan - Testimonial Terbaru

Set Kesuburan | Testimonial Terbaru | Pada hari Jumaat lepas (30 May 2014) dapat whatsapps daripada hubby memberitahu yang wife kepada ex-office mate dia telah disahkan mengandung. Wow!!! Ini berita yang ditunggu-tunggu sebenarnya. Saya terus hubungi client saya itu dan ternyata berita itu benar. Alhamdulillah......

Menurut beliau, dia sebenarnya ingin memberitahu sendiri kepada saya pada 12 minggu kehamilan , Tak sangka plak suami dia yang lebih excited dari dia dan terus berkongsi khabar berita gembira itu dengan hubby saya.

Dari rekod saya, beliau dan suami baru mengamalkan pemakanan set kesuburan  Shaklee bulan Dec 2013 dan hanya dalam tempoh 4-5 bulan, akhirnya usaha dan ikhtiar mereka membuahkan hasil. Alhamdulillah...

Yang lebih memotivasikan saya adalah kerana pelanggan saya itu merupakan seorang Doktor Perubatan. Ini membuktikan yang produk Shaklee memang berkualiti tinggi. Dengan mengamalkan set supplement yang disyorkan, Insya-Allah hasil yang diinginkan boleh diperolehi.

Berikut adalah snapshot whatsapps antara saya dan Doktor tersebut.

Set Kesuburan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa



Di doakan semoga kandungannya sihat dan selamat melahirkan bayi yang comel kelak... Insya-Allah...

Sekiranya anda berminat dan ingin mendapatkan khidmat nasihat tentang produk set kesuburan ini, boleh hubungi saya ye....kita sembang-sembang.B0leh kongsi-kongsi pengalaman dengan saya yang dah ada anak lima orang ni... Hi... Hi... Hi...

Insya-Allah segala usaha yang kita lakukan akan di permudahkan oleh Allah . Kita merancang, Allah juga merancang dan perancangan Allah itu adalah yang terbaik untuk hamba-hambanya .

****************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 (sms/Whatsapp) atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...