Saturday 16 November 2013

Kembalikan Wajah Segar, Bebas Dari Kesan Alahan ~ Set Skin Care Euphoria Pilihan Saya!

Testimoni seorang pengguna Set Kecantikan Kulit ni betul-betul membuatkan saya terus jatuh cinta dengan vitamin-vitamin Shaklee :). Mana taknya, dulu muka yg kusam penuh bintik2 alahan tapi kini kulit cantik bersih, mulus & menggoda.

Betul ke? Jom percaya!


* kenyataan ini adalah pengakuan pengguna, kesan produk adalah berbeza ke atas individu

Oh... memang jatuh cinta kan :)

Terima kasih Zeti atas perkongsian ni :

Kawan saya ni, Normala ada masalah alahan terhadap makanan laut yang agak teruk. Memang sebelum ni setiap kali makan udang ke, sotong ke, ketam atau yang sewaktu dengannya - hampir pasti akan timbul tanda-tanda alahan di seluruh badan termasuk muka. Bukan itu sahaja, jika makanan seperti mee dan nasi yang dimasak bersama makanan laut pun boleh mendatangkan kesan walaupun tidak dijamah seafood tersebut secara terus. Tanda ni akan ambil masa berhari-hari mungkin berminggu-minggu untuk hilang sepenuhnya. Sayangnya, kawan saya ni memang suka seafood. Nak tak nak dia terpaksa tanggung kesan alahan setiap kali teringin makan makanan kegemarannya tu.

Akhir Januari lalu, Normala hubungi saya untuk cuba produk SHAKLEE dan minta cadangan. Saya pun mencadangkan dia mencuba vitamin asas dalam kesihatan kulit seperti B-Complex, Vitamin C dan Vitamin E serta ditambah dengan Alfalfa yang sesuai untuk mereka yang alahan. So, jom kita baca apa kata Cik Normala ni sendiri :


Betul-betul best!

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk mereka yang mendapatkan produk dari saya sahaja.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Nak tau lebih lanjut?

Boleh hubungi saya di:
H/P: 019-3131 395 atau
Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

No comments:

Post a Comment

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...