Friday 1 August 2014

Kajian 3 Tahun Tentang ESP Shaklee - Hasilnya Memang Mengejutkan!

Kajian 3 Tahun | Tentang ESP Shaklee | Hasilnya Memang Mengejutkan!




Saya adalah antara beribu-ribu pengedar Shaklee yang tumbuh bak cendawan selepas hujan pasca revolusi internet Shaklee. Antara ‘hot selling product’ dalam Shaklee adalah Energizing Soy Protein atau lebih dikenali sebagai ESP. 

Saya mengambil masa 3 tahun menjalankan kajian tentang keberkesanan produk ESP Shaklee ini melalui pemerhatian sendiri dan juga feedback yang saya terima dari para pelanggan saya. Selepas 3 tahun saya membuat kajian, baru-baru ini saya meneliti kembali semua feedback yang diterima dari para pengguna ESP dalam simpanan saya. Apa yang saya boleh simpulkan bahawa penemuan di sebaliknya memang mengejutkan!


ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa
Sumber dari Google

 

ESP Shaklee Bukan Sekadar Membantu Mengurangkan Letih Dan Kurang Bertenaga

Pada kebiasannya, para pelanggan yang membeli ESP daripada saya adalah kerana ingin memulihkan tenaga agar masalah rasa penat, letih dan kurang bertenaga dapat diatasi. Lebih-lebih lagi bagi ibu yang bekerjaya, memang sangat meminati ESP kerana selepas seharian bekerja mereka perlu pulang ke rumah untuk menguruskan rumahtangga pula. Jadi, kebanyakan para pelanggan yang mengambil ESP Shaklee memberikan feedback yang sangat positif.

ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa

 ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa

Namun begitu, setelah saya menelusuri semua koleksi testimonial tentang ESP Shaklee dalan simpanan saya, sejujurnya saya sangat terkejut atau ‘flabbergasted’ dalam istilah tepatnya kerana saya tidak menjangka rupanya testimonial yang saya simpan dari kajian saya ini menunjukkan ESP adalah produk yang bukan sekadar membantu mengurangkan rasa penat, letih dan tak bertenaga, malah ESP mempunyai pelbagai khasiat yang insha-Allah boleh menyelesaikan masalah anda!

ESP Shaklee Lengkap Dengan Pelbagai Testimonial Yang Tidak Dijangka!

Pelbagai testimonial lengkap yang tidak dijangka oleh kebanyakan dari kita. ESP Shaklee diambil untuk pelbagai tujuan. Saya ingin berkongsi dengan anda semua koleksi testimonial lengkap yang boleh dijadikan panduan untuk anda yang mencari penyelesaian kepada masalah anda selama ini.

1. Membantu mencantikkan kulit & memudarkan parut2 jerawat
Menurut testimonial di bawah, masalah kulit berminyak dan jerawat selesai setelah menggunakan ESP secara konsisten. Parut jerawat juga makin pudar! ESP Shaklee juga boleh dibuat sebagai masker.


ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa

ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa
2. Membantu mengurangkan parut stretch mark
Setelah melahirkan anak, saya juga seperti anda semua, sangat tidak selesa dengan parut stretch mark yang tinggal selepas habis tempoh kehamilan. Sangat disyorkan untuk diambil bersama GLA Complex bagi kesan optimum.


ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa
 
3. Membantu membanyakkan penghasilan susu ibu
Penyusuan susu ibu amat penting bagi ibu yang berazam untuk menyusukan anak sehingga usia 2 tahun selaras dengan syariat. Pengambilan ESP membantu meningkatkan penghasilan susu ibu. Buktikan anda juga mampu seperti ibu hebat yang lain dapat menyusukan anak sehingga usia mencecah 2 tahun!
ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa

ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa

4. Membantu menurunkan berat badan
Berat badan adalah satu isu yang sering menghantui para wanita khususnya bagi ibu-ibu yang sudah beranak-pinak. Kenaikan berat badan memang membuat kita stress. Pengambilan ESP juga didapati dapat membantu menurunkan berat badan memandangkan apabila kita mengambil ESP Shaklee, tubuh akan sentiasa berasa kenyang dan kita akan dapat mengawal nafsu makan kita.


ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | SetiawangsaESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa
 
5. Membantu Ibu Menyusu/ Ibu Mengandung Kekal Bertenaga Sepanjang Berpuasa
Ibu-ibu yang menyusu dan hamil memang insan hebat atas muka bumi ini. Namun, supplemen juga diperlukan untuk para ibu yang menyusu dan mengandung dapat kekal bertenaga sepanjang berpuasa. Saya juga adalah antara berpuluh-puluh ibu yang menyusu dan hamil yang telah merasa khasiat ESP semasa bulan puasa.


 ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | SetiawangsaESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa
 
6. Membantu memekatkan susu ibu

ESP Shaklee juga membantu memekatkan susu ibu.

 ESP Shaklee | ESP | Vitamin | Supplement | Kesihatan | Shaklee | Sg. Buloh | Setiawangsa
Kesimpulannya
Setelah pemerhatian hampir 3 tahun, saya sehingga kini masih lagi mengamalkan pengambilan ESP. Belum pernah ada pelanggan yang mengadu ESP Shaklee tidak mendatangkan kesan kepada mereka, jika mereka mengamalkan pengambilan mengikut jadual pemakanan yang saya tetapkan. Saya sangat suka untuk berkongsi khasiat ESP ini kerana ianya memang memberikan kesan positif kepada saya, kawan-kawan dan para pelanggan saya.


Justeru, bagi ibu-ibu atau kaum wanita yang masih lagi membuat pertimbangan dan review tentang ESP Shaklee ini, anda boleh menghubungi saya sekarang untuk konsultasi premium dengan harga istimewa.



Kredit To : Adilah Manaf


****************************************
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini atau ingin menjadi ahli bagi menambahkan sumber pendapatan, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

H/P: 019-3131 395 atau

Email: ummudd80@gmail.com atau
FB : Hafiza Halim 

2 comments:

  1. salam kak. insyAllah..nanti sy try hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..
      Untuk maklumat lanjut bleh PM saya ye... :)

      Delete

Anak-Anak Muslim

Baju Muslimah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...